tisdag 13 september 2011

frågor och svar om mig


Frågor och Svar om mig!


Tänkte svara på lite frågor, Så ni vet lite om vem jag är iallafall.

1. vad heter du?
 Emelie josefina forsberg
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vet ej
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? emma
4. vilket stjärntecken är du? skorpion
5. vilken årgång är du? 1992
6. vart bor du?  övik
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 3 kanske
9. vart skulle du vilja bo? UMEÅ :D

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.63 cm
2. hur mycket väger du? 47
3. hårfärg och frisyr? mellanblond, bryr mig inte så mkt
4. ögonfärg? Gröna/blå/grå
5. mest nöjd med? inget
6. minst nöjd med? Är faktiskt missnöjd med det mesta.
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon?
9. har du några piercingar/tatueringar? öronen, näsan

FAVORITER
1. filmer? Svensk, Jag älskar svenska filmer. Speciellt Beck & liknade.
2. låtar? Oj. Det är så mycket. Jag lyssnar på det mesta.
3. årstider? Sommaren.
4. mat/dryck? Jag har ingen favorit mat just nu och dryck är cola.
5. djur? Katt & Hund.
6. färg? Svart.
7. parfym? escada :)
8. tv-program? greys & idol
9. sysselsättning? skolan, hästen, innebandy, vänner

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? skinnjacka
2. vad använder du just nu för skor? olika
3. favoritfärg på kläder? Det är nog svart,
4. favoritmaterial på kläder? bomull typ
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt.
6. favoritaffärer? Har nog ingen direkt favorit.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det är helt olika, Ibland inget alls.
8. favoritmärke(n)? hm.. svårt
9. vad har du för byxstorlek? xs/s
10. vad har du för tröjstorlek? Beror på vad det är för tröjor.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? gunnar
2. var har du i din: 
¤ jackficka just nu? Ingenting
¤ väska just nu? Plånbok,Pass,
3. vad är du beroende av? cola
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Vanlig.
6. vad tror du på? Mig själv.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendom
8. vad köpte du senast? Mat.
9. har du nåt husdjur? en katt, en häst och en hund
10. vad bor du i? villa med mami och papi

PRYLAR:
plånbok:  brun
tandborste: En röd
smycken: tar det som passar
solglasögon: svarta
underkläder: olika, men måste alltid matcha dem
nagellack: vitt

Inga kommentarer: