måndag 27 juni 2011

ny blogg-fakta om mig

Tja, har bytt bloggställe nu! som på min förra blogg kommer jag blogga om hästlivet och om livet i allmänhet, kommer även försöka blogga om min såkallade outfit (; lite fakta då är ju att jag bor i lilla stadet örnsköldsvik "övik" och är född 92 och går barn och fritid med inriktning fritid på nolaskolan med bara ett år kvar (: Bor med min mamma, pappa och min lillebror i en villa. Jag har en häst som heter zodiac star som kallas "sudden" och är ett halvblod som är f-95 som jag tävlar med i främst hoppning. Han står uppstallad på Alne herrgård ca 4 km från själva staden, ett mysigt stall med hyffsat många boxplatser. Jag är även väldigt intresserad av sporten innebandy och ifjol spelade jag i moälven dam3 och får se vad kommande säsong erbjuder. Tränar även moälven f-98 tjejer med alva och det är världens bästa gäng! Har du mera frågor kan du bara fråga på så svarar jag.. (:







Inga kommentarer: