onsdag 10 augusti 2011

zodiac star

Har inte heller bloggat så aktivt om hästlivet om man säger så... :p
men jag har löshoppat min lilla pålle, men löshoppade bara till 110 för underlaget svek,
sedan har jag hopptränat på ryggen med honom och då ställde jag upp som en framhoppning och tränade olika svängar osv även där bara upp till 90cm pga underlaget. Missar annaträningen imorgon då jag har urinvägsinfektion och måste på "möte" med innebandyn osv, får se hur det blir..
Kanske drar och kollar på annaträningen efter om jag hinner man lär sig ju av det med (;
sedan i förrgår red jag genom honom barbacka i alla gångarte och tränade skänkelvikning och tränade på att verkligen  få med hans bakbek och då gick han faktiskt klockrent sedan tog det ett tag för honom i  galoppen men efter ett tag gick han som en klocka :)
Sedan imorgon kanske johanipani kommer med hästarna tillbaka till stallet, underbart (:





Inga kommentarer: