tisdag 2 augusti 2011

godmorgon

tjena, vaknade för ett tag sedan och har käkat frukost och självklart är jag dyngförkyld nu efter yran och det är VERKLIGEN inte bra med tanke på att jga tränar som fan nu och nu äre ett uppehåll=bajs! :/
Idag ska jag och min älskade johanna dra in till stan jag hade tänkt gå runt och se om jag hittar något att shoppa detta är iaf något jag tänkt köpa (a)

-smink från makeupstore
-underkläder såklart
-linnen från h&m
-kanske en ny parfym
-skor

får se vad jag kommer hem med för något , har egentligen hyffsat lite pengar men vill shoppa ändå.. man lev ba en gång som jag brukar säga (:
ikväll har vi stallmöte klockan 7 i stallet sedan vet jag itne vad jag ska göra,och imorgon umgås jag troligtvis med min älskade caroline gidlund <3
Sedan ikväll kommer min älskade syster hem från stockholm, vilket är ett stort plus!
nej nu ska jag ta och fixa mig sedan drar jag vidare mot stan, hörshej!

le och var glad idag, imorgon kan det vara försent..

Inga kommentarer: