onsdag 29 juni 2011

dåligt emelie

sorry, har verkligen inte haft tid att uppdatera eller något.. dummamig!
igår var iaf en HEMSK dag verkligen cyklade till jobbet och hade sjukt ont i magen när jag kom till mammas jobb sved det som tusan när jag kissade och jag höll bokstavligen på att dö jag kunde knappt stå efter någon minut så ringde in till vårdcentralen och fick tid till det cirka en timme bort sedan fick mamma lov att köra mig dit för kunde knappt gå så vägrade köra bil ute i trafiken.. väl där så fick jag ju lämna prover och sedan fick jag tid hos en akutläkare en timme senare så fick ligga inne på ngt rum där tills jag skulle till läkaren. Jag fick komma in till läkaren och det visade sig vara urinvägsinfektion och han tog en massa andra tester med. Så nu har jag fått utskrivet antibiotika och ska äta det i fem dagar och SJÄLVKLART missade jag moniaträningen igår på ridskolan men jag och mamma skjutsade dit wilma iaf och jag kollade och det verkade vara en jätte bra tränare! vad tyckte alla som red om henne? ;) senare på kvällen åkte jag på 20 års kalas hos kusinvitamin så grattis till han! Sedan efter det hämtade vi upp wilma och vi satt med uppstallningen typ halva natten... ikväll blir hästivalmöte halv 8! (:

Inga kommentarer: